Like a star...

Ny vecka, ganska jobbig vecka..
Dagen har varit skön. Slutade tidigt. Köpt jacka å myst med Emelie & Lydia.
Ekonomi + matte prov i veckan:(
menemn sen har jag lov!
ska bli skönt det behövs verkligen.
Ska inte säga för mkt om lovet, men mmmm på lovet =)

Helgen har varit bra, mkt bra =)
Fredagen, shopping med mum.
Lördag Jasse kom, vi åkte t eksjö.
Träffade emelie, åkte på fest hos kimon =)
Mkt trevligt där!
Söndagen bestog av promenix med jasse, & plugg! 

Något säger mig att du förändrats
att du glömt, raderat som med suddigum på blyerts.
Det ger mig en dålig känsla, en känsla av besvikelse.
Det är så jag känner mig. Besviken! du bortde veta?
Du om någon borde förstå.. men det visar bara hur fel jag har. Hade. Om dig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0