Du håller mig kvar i något jag lämnat för länge sedan.

Det var länge sedan jag skrev här ju.
Har helt enkelt inte tid längre, ska lämna lite tid åt detta varje dag tror jag =)

Har hänt mycket i mitt liv.
Olika saker, bra saker
mindre bra saker
men vet ni vad ?
Jag är lycklig =)

Känslan av att vara
På plan igen, fick mig att
Fyllas av den där obeskrivliga
härliga, underbara känslan i hela kroppen!
Det gjorde mitt liv några sådär värdefulla
sekunder värdefullare. Ni vet
när man känner sådär, att det är så skönt
att leva.

Har tittat på en bil nu, så nu kanske jag
har en egen bil. HELT egen bil =)
Ska bli skönt, &
nästa vecka ska jag ta tag i körandet på allvar. 
          


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja, visst är hon underbart söt.. VA gör du då?

2009-10-14 @ 20:40:47
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0